joi, 28 aprilie 2016

Introducerea unui produs in magazinul online

Introducerea unui produs in magazinul online

 Introducerea unui singur produs dureaza  aproximativ 2-3 minute pentru cineva cu experienta, care cunoaste produsele. Fiecare produs introdus are nevoie de o descriere, detalii legate de dimensiuni, material, capacitate, cantitate, utilizari etc. Introducerea unui produs trebuie sa tina seama de  niste reguli pentru a putea fi bine vazut de Google.

 Fotografiiile produsului

Cum trebuie introdus un produs pentru a atrage? Pe langa descrierea facuta cum trebuie, cu toate informatiile necerare, fotografia produsului este esentiala pentru a convinge pe cumparator ca tu oferi calitate. 
Multi detinatori de magazine online de cadouri pun fotografiile de catalog sau copiaza fotografii de la concurenta atunci cand vand aceleasi produse. Nimic mai gresit. Lipsa de originalitate se penalizeaza iar acum Google detecteaza usor aceste abateri chiar si la fotografii. Chiar daca vinzi produse care se gasesc si pe alte site-uri, vino cu ceva original. Fa-ti propriile fotografii care sa te diferentieze de concurenta. 
 Suport de certificat pentru absolventi. Foto catalog
  Suport de certificat pentru absolventi. Foto in magazin.

Ce urmarim prin fotografiile produsului?

 Este bine sa postam 2-3 fotografii ale produsului in pozitionari diferite. Clientul va avea posibilitatea sa observe produsul si din spate si din lateral astfel ca va avea o experienta aproape asemanatoare cu cea a unui magazin fizic unde poate vada toate detaliile.
Exemplu de produs cu mai multe fotografii relevante la eJuliana.ro
Album foto pentru bebelusi placat cu argint
 Album foto pentru bebelusi placat cu argint pus intr-un mediu real. Clientul poate vedea cum se vede albumul in relaitate nu numai in catalog
 Albumul foto pentru bebelusi este fotografia in pozitia aproape culcata
 Albumul foto este fotografiat deschis pentru a se vedea interiorul si dimensiunea fotografiilor care se pot monta.
 Fotografierea detaliilor care decoreaza albumul este importanta astfel ca nu mai este nevoie de ''zoom''
 Fotografie cu optiunile pe care le pot avea clientii atunci cand cumpara un album foto. Acest album poate fi personalizat prin gravare.

Administrator de magazin online 

Un administrator de magazin online trebuie sa tina legatura cu clientii si furnizorii. Pe langa comenzi in magazin, clientii pot adresa intrebari si au aceasta optiune prin telefon, prin email, prin mesaj la comanda sau prin formular de contact. Cineva trebuie sa raspunda la telefon, la mail, la toate mesajele primite in cadrul comenzilor. Atunci cand un produs nu este in stoc noi recomandam un altul similar iar daca clientul este decor se va modifica si comanda.

Niciun comentariu :