marți, 30 decembrie 2014

Pastile de ciocolata – Ciocolata neagra



Pastile de ciocolata – Ciocolata neagra

 Ne place ciocolata pentru miroase bine, are gust bun si ne da o senzatie placuta cand o simtim pe limba.Toate aceste ''sentimente'' sunt de fapt rezultatul sau raspunsul creierului care elibereaza dopamina si ne da senzatia de bine.In plus studiile arata ca ciocolata neagra contine favonoide si antioxidanti care reduc riscul bolilor de inima.
Iata de ce ne-am gandit ca ciocolata este cel mai bun remediu pentru acele momente cand crezi ca nu te simti bine.
O pastila mica, in caz de urgenta, nu este nevoie sa o iei cu apa.Aceasta cutie cu pastile de ciocolata este un cadou necesar pentru orice femeie care sufera de urmatoarele ‘’afectiuni’’:
Starea aceea care vine in fiecare luna ’’Imi vine sa bat pe toata lumea’’
Sindromul iubitului/sotului iritant
Sindromul  ‘’Nu-mi iese nimic bine astazi’’
‘’Mi-am pierdul gloss-ul de buze preferat.’’
Senzatia:’’M-am ingrasat’’.
Afectiunea ‘’Nu stiu de ce dar sunt suparata.
‘’Am intarziat si mi-am pierdut flecul de la pantof.’’
‘’A inceput sa ploua si am stat o ora sa-mi aranjez parul.’’
‘’Oh Nu! Tocmai m-a vazut ‘’fostul’’in haine de casa, nemachiata si nearanjata.’’
Multe dintre supararile zilnice pot fi uitate cu respiratie adanca si o pastila de ciocolata.Este mai mult decat o idee de cadou, este o cutie de ciocolata care trebuie sa lipseasca din geanta unei femei.

Niciun comentariu :