marți, 26 iunie 2012

Axxaro Onyx

Azzaro Onyx Pour Homme

Este Iunie, inceput de vara - o zi insorita, putina racoare in bataia usoara a vantului.
Astazi am hotarat sa folosesc  parfumul Onyx de la Azzaro .
Imi place mult sentimentul de ''vintage'' pe care mi-l  da acest parfum pentru barbati.
Ce imi spune Azzaro Onyx?
O adiere proaspata de vant cu nuante de bergamot si mandarina la varf cu aroma moale de lavanda si lime .
Apoi o explozie de citrice proaspete cu tenta amaruie...
Sunt impresionat de felul in care notele se combina intr-o compozitie suculenta.
Parfumul este cald si ''spicy '', cu note de coriandru  si chiparos.
Are o nota''verde'' proaspata si putin lemnoasa.
Muscata mai mult si busuiocul mai putin sunt prezente in notele de mijloc dar stau in umbra unui miros de chiparos inalt si puternic.
Aroma de chiparos se pastreaza mai mult pe piele.
Nota de baza . Simt mosc alb curat si inaltator .
Apoi simt parfum de patchouli si piele.
Imi place patchouli  care pastreaza compozitia pe partea mai proaspata, mai verde si mai condimentata. Parfumul de piele este mai moale, nu dominanta.
Parfumul este cu adevarat vibrant si cald.
Poate fi purtat la orice varsta pana la 50 de ani,dar se potriveste cel mai bine unui barbat puternic care  intoarce privirile. Daca nu o face el, cu siguranta parfumul va intoarce multe priviri feminine ...
Poate fi folosit pe tot parcursul anului.

Niciun comentariu :